carlabernard.reismee.nl

Naar Fort Worth

Vrijdag, 30 augustus zonnig , later onweer, 24-34,

201 Miles = 320 km totaal 450 Miles =720 km

We hebben alles weer ingepakt en hebben Austin achter ons gelaten. We reden via de Highway 35 naar het noorden. Bij een outlet hebben we een tas van Micheal Kors en Skechers gekocht. Bij Waco hebben we bij de Walmart boodschappen gedaan. We reden in de richting van Fort Worth toen het opeens erg hard begon te waaien en even later was het een complete storm. Alles wat niet goed vast zat vloog alle kanten op. Grote stukken plastic staken de highway over. De camper gaf echter geen krimp en we konden onze weg vervolgen.

Even later begon het even stevig te onweren en een beetje te regenen. Door het slechte weer kwam de vrijdagavond spits kennelijk al eerder op gang want we kregen een klein stukje file. De camping hadden we al besproken en we werden met een golfkarretje naar onze plek geleid. We hebben een wasje gedraaid.

In de avond hebben we met onze buren Mike en Sandra wat zitten kletsen. Mike was een brandweerman die vorig jaar oktober bij een aanrijding aan het helpen was toen hij werd aangereden. Met ernstig rugletsel werd hij overgebracht naar het ziekenhuis. Hij was nu nog aan het revalideren. Omdat het duidelijk was dat hij nooit meer als brandweerman kan functioneren hebben zij hun huis in Dallas verkocht en wonen zij nu in een trailer. Als zijn gezondheid dat toestaan willen ze door de USA gaan trekken.

Klaas

Weer heel interessant allemaal wereldreizigers! Leuk om mee te 'kijken'.

Herman

Weer leuk! En zo’n outlet: echte Hollanders??