carlabernard.reismee.nl

De kop is er af, wij zijn op Schiphol

Maandag, 25 september half bewolkt, 18°

In de loop van de dag hebben we de koffers gepakt om met de trein naar Schiphol te gaan. We zijn wel behoorlijk geschrokken van het bericht dat gisteren een bus van Fox in Johannesburg op weg van het vliegveld naar het hotel is overvallen. De toeristen moesten al hun bezittingen aan de vijf gewapende overvallers af geven en dat was meteen het einde van hun vakantie. Voor hetzelfde geld hadden wij ook in de bus gezeten. Omdat we liever niet in het weekend wilden vertrekken zijn we naar de vlucht van morgen uitgeweken. Voor ons is er nu natuurlijk een groot voordeel. We zijn de eerste gasten voor Fox na dit gebeuren en ze zullen hun maatregelen wel genomen hebben om herhaling te voorkomen.

We hebben ingecheckt in het Best Western om de nacht door te brengen zodat we morgen uitgerust kunnen beginnen aan de reis. We hebben al ingecheckt en gaan morgen om 10.25 uur vliegen.

Reacties

Reacties

Monique

Een heel fijne en veilige vakantie , veel plezier en geniet ervan samen !

Petra

Gelukkig dat jullie niet in de overvallen bus zaten... Ik maakte me al zorgen omdat ik niet precies wist wanneer jullie zouden vertrekken....

Margreet

Ja, Niko en ik schrokken er ook van. We wensen jullie een mooie reis toe en een veilige thuiskomst met alleen maar mooie verhalen!

Steven

Ik snap de schrik. Laat je reis er niet door beïnvloeden. Veel plezier!

Herman

Desondanks toch veel plezier?

Ronald

Jullie zijn ook altijd maar op pad hè... gelijk hebben jullie. Een prachtige reis gewenst!

Marian van Til

Ik wens jullie weer een fantastische reis met mooie ervaringen en vind het leuk om weer mee te kunnen lezen/leven. Hartelijke groeten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!