carlabernard.reismee.nl

Bahia Honda

Donderdag, 16 juni, 34°, zonnig met een pittige bui, 21 miles gereden, totaal 4286 miles

Na een warme en klamme nacht hebben we eerst rondgewandeld in het statepark. Het was al weer warm.

Het park heeft twee grote stranden. De zee is overal even ondiep zodat je heel ver de zee in kunt lopen. Aan de andere kant van de baai liet men het zeegras en zeelavendel dat was aangespoeld op het strand liggen. Dat gaf een geur die leek op zwavel. Op de borden stond te lezen dat men dit bewust deed om het ecosysteem intact te houden. De geur was gelukkig wel erg plaatselijk.

We zijn hierna verder naar het noorden gereden. We reden weer over de lange brug en kwamen in Marathon uit. Daar hebben we boodschappen gedaan en de camping opgezocht.

Hier hadden we weer een privé zwembad. In de middag werd de lucht ineens inktzwart en het donderde behoorlijk, maar er viel geen regen. Deze donderbui trok aan ons voorbij, maar even later viel er wel een stevige bui. Deze verdreef voor even de warmte uit de camper. Na de bui van een kwartiertje klaarde het weer helemaal op en konden we weer terug naar ons zwembad dat op nog geen 10 meter van de camper af lag. De campingbaas kon ons geen uitzicht over het water aanbieden omdat die plaatsen al bezet waren maar vlak bij de pool kon wel. In de avonduren hebben we de was weer gedaan zodat alles weer schoon is voor de laatste twee weken.

annelies CCK

ik dacht dat jullie al op de terugreis waren...
maar jullie blijven nog 2 weken !!!
heerlijk, kan ik nog 2 weken meegenieten van deze fantastische reis !