carlabernard.reismee.nl

Nieuwe reis

Binnenkort gaan we weer een reis maken. Dit keer geen tropische verrassing. We gaan namelijk naar de Noordkaap.Via Zweden en Finland rijden we naar het noorden om op Carla verjaardag op de Noordkaap uit te komen. Vandaar rijden we via de Lofoten weer naar het zuiden.

Daar waar het kan, zullen wij de blog bijwerken zodat jullie mee kunnen reizen.

Veel leesplezier

Carla & Bernard

Klaas Kooy

Dat is mooi. Staat bij ons ook nog op het verlanglijstje. We zullen het met belangstelling volgen.
Groet Yvonne en Klaas

Dia

???? schitterend, wij hebben die reis 10 jaar terug gemaakt met de camper.
4 november van dit jaar gaar wij weer maar dan met een cruise schip. Vanaf Bergen richting de Russische grens en weer terug! De reis heet: "Op zoek naar het Noorderlicht"
Voor jullie nu een hele fijne en bijzondere reis toegewenst. Geniet ervan. ????????

Dia

Haha de: ??????? In het vorige bericht van mij moesten natuurlijk: !!!!!!!!! Zijn :-)

Jet kersten

Ik wens jullie opnieuw een prachtige reis met mooie verhalen en foto's. Maak vooral veel goede herinneringen voor later, want dat neemt niemand je ooit af, groet, Jet

Albert Elsendoorn

Oh jee, ik lees weer graag mee en zal opnieuw mijn "jaloezie" onderdrukken als ik zie waar jullie zijn, wat jullie zien en wat jullie doen !!!
Veel plezier, mooi dat jullie de beelden weer met ons willen delen ! Groet, Albert.

b cloosterman

Wij wensen jullie een heel mooie reis en reizen weer graag met jullie mee groetjes

Trees

Prettige. Vakantie