carlabernard.reismee.nl

Sponsoring Roparun 2012

Hallo allemaal,

Dit keer geen reisverslag, dat komt later dit jaar nog als we naar Indonsie vertrekken.

Wij gaan dit jaar weer mee met de Roparun. Carla voor de eerste keer als verzorgster en Bernard zal voor de vijfde keer gaan lopen.

Voor de goed orde nog even waarom we dit doen, voor wie en hoe jullie ons kunt helpen.

Het doel van de Stichting Roparun

De Stichting Roparun richt zich op het verbeteren van de kwaliteit van het leven van (terminale) kankerpatiënten. Enkele voorbeelden zijn inloophuizen, het regelen van hoofdhuidkoelers tegen haaruitval na chemokuren, het ondersteunen van theatergroepen & cliniclowns die kinderen in het ziekenhuis opvrolijken; bungalows waar kankerpatiënten een paar dagen met hun gezin door kunnen brengen en ondersteuning wanneer mensen de strijd tegen kanker gewonnen hebben. Er bestaan zoveel doelen in Nederland die kankerpatiënten helpen, dat het inmiddels een doolhof lijkt. Daarom is in 2011 het eerste Roparun Centrum geopend waar alles wordt gecentraliseerd. Kijk voor meer informatie over de gerealiseerde doelen tot nu toe en de doelen voor 2012 opwww.roparun.nl.

Wie zijn wij:

Team 201 renners doet van 26 tot 28 mei 2012 mee aan de 21ste editie van de Roparun. Inmiddels is deze non-stop estafetteloop van Parijs naar Rotterdam een begrip in Nederland. Jaarlijks doen 275 teams met ieder 30 teamleden mee aan dit evenement.

Maar 2012 wordt een bijzonder jaar. In 2012 mogen 50 ervaren teams de eerste editie van Hamburg naar Rotterdam lopen en Team 201 renners is daar 1 van!

Wij zullen dit jaar dwars door Bremen lopen; in het noorden van Nederland de grens passeren en vanaf Groningen via Coevorden en Emmen door het Oosten naar Almelo lopen, daarvandaan westwaarts richting Apeldoorn, dan zuidwest via Ede op weg naar Rotterdam. Wij staan te trappelen voor dit nieuwe avontuur, maar daar hebben we wel jullie hulp bij nodig.

Hiervoor zoeken wij sponsors

Onder het motto:'trachten leven toe te voegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven'zullen wij trachten zoveel mogelijk geld te genereren.

Wij zien wat er met de opbrengst gedaan wordt en dat motiveert ons om in 2012 opnieuw weer zoveel mogelijk geld in te verzamelen voor de Roparun. De ervaring die wij afgelopen jaren onderweg gedaan hebben, een impressiefilmpje en de leden en sponsoren van ons team kunnen jullie vinden opwww.201renners.nl.Mogen wij op jullie steun rekenen?

De afstand tussen Hamburg en Rotterdam is 560 kilometer. Iedere deelnemer van ons team probeert minimaal 560 euro bij elkaar te krijgen.Eén euro dus per kilometer. Wij hopen dat jullie ons daarbij willen ondersteunen en ons enkele kilometers willen sponsoren. Iedere euro is welkom. Vorig jaar heeft ons team bijna 15.000 euro ingezameld !! Doneren kan rechtstreeks bij obs of door over te maken op ons rekeningnummer wil je dan daarbij vermelden:kilometersponsor voor Carla en Bernard rekening nummer655203184 t.n.v. J.P. Bergmans

Alvast hartelijk dank,

Carla en Bernard