carlabernard.reismee.nl

Nieuwe start

Hallo,

Na een turbulente week die gisteren werd afgesloten met een mooi en waardig afscheid van Papa zullen wij morgen weer naar Vietnam vertrekken. Mede doordat Carla haar vakantiedagen niet kan doorschuiven,hebben we besloten om de reis toch te maken. We hebben het reisbureau gevraagd om een nieuw schema op te stellen, wat ook gelukt is. We hebben alleen ons weekje op het tropische eiland laten vervallen omdat we daar beiden geen zin in hadden. Vanaf zondag zijn we dus weer in Vietnam en gaan we weer proberen om jullie om de hoogte te houden van onze belevenissen.

Reacties

Reacties

Dees

Ik denk dat je vader dit ook wel goed kan keuren. Goed besluit. Lieve groet vdees

Rini Strijbosch

Ik wens jullie een hele waardevolle vakantie. Probeer ervan te genieten, want jullie hebben het beiden echt verdiend.

an van haren

Hoi Car en Bernhard,

Wens jullie toch een fijne vakantie. Jullie hebben het verdiend.

groet An

bert en lies cloosterman

fijne vakantie en geniet er toch van liefs van ons

Agaath

Geniet van alles wat jullie gaan zien en meemaken en probeer ondertussen de afgelopen week een plaatsje te geven.

Peter, Agaath & Kay.

Marian Hopman

Goed plan !
Ik wens jullie een fijne reis en ondanks alles hoop ik dat het genieten wordt . Herinneringen gaan altijd en overal met je mee , in 't rugzakje van je leven .

Lieve groet,
Marian.

Reggie

na zo'n moeilijke periode kunnen jullie dit vast goed gebruiken in jullie verwerkingsproces. Kom goed tot rust en ik wens jullie beide een zeer fijne tijd.
groetjes Reggie

annie

Waar je ook naar toe gaat, hij zit in je hart. Geniet nog samen van deze tijd , Groetjes uit lent

Lidia

Beste Carla, Ik weet dat je gek was op je vader en ik leef erg met je mee. Je hebt altijd de maximum voor je vader gedaan en je was er altijd voor hem. Zeker jullie (je en Bernard) hebben “the blessing” van je vader, ik wens jullie beide een fijne dagen in Vietnam.

margreet

Heb het goed samen.
Goed dat jullie opnieuw op reis gaan.
Je vader zit in je hart en reist zo met jullie mee.
Geniet ervan.

Bianca & Guus

Herinneringen reizen mee in jullie hart. Wij wensen jullie een hele goede reis toe.
Geniet er samen van.

Jennie

Carla en Bernard, wat goed van jullie om deze reis toch nog voort te zetten,je vader had dit zeker ook gewild,ik hoop dat jullie er toch van kunnen genieten, rust lekker uit,want jullie hebben het verdiend.

Brigitte

Fijn dat we nog even gebeld hebben voor de reis.
Goede reis en geniet.
Wij reizen weer mee.

Dikke kus.

Brigitte

Carin

Ik wens jullie een fijne reis, waarin mooie herinneringen mee gaan en nieuwe opgebouwd kunnen worden.

Groetjes,
Carin

monique van de Wouw

Hoi Carla en Bernard , maak er een onvergetelijke reis van dat zou je vader zeker gewild hebben.
Groetjes Monique

lucie driever

Dag Carla en Bernard,

Fijn dat jullie na een droevige stop de reis kunnen voortzetten. Ik volg jullie via jullie verhalen.

Mooie ervaringen gewenst,
Lucie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!