carlabernard.reismee.nl

Slecht nieuws 2

Helaas zijn we niet meer op tijd terug gekeerd. Opa Jan is aan zijn laatste reis begonnen en we breken uiteraard daarom onze reis af.

Klaas Kooy

Carla en Bernard

Gecondoleerd en sterkte met het verwerken van dit verlies.

Yvonne en Klaas

Dees

Lieve Carla en Bernard. Ik wens jullie ontzettend en Carla in het bijzonder, veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Woorden schieten te kort. Ik hoor je nog vertellen over het uitstapje dat je nog met je vader hebt gemaakt naar Kinderdijk. Denk daar aan en hoe hij genoten heeft. Een lieve groet,
dees

Lidia

Beste Karla, Bernard, ik leef intens met jullie mee en ik wens jullie veel kracht toe in deze droevige tijd. Karla je vader zal altijd in onze herinnering blijven. Wij blijven aan hem denken met veel liefde en bewondering.

Henk en Dia

Lieve Carla en Bernard! Gecondoleerd met dit grote verlies. Een dierbare te verliezen is altijd pijnlijk, maar als je zo ver weg bent en zoiets gebeurt is helemaal moeilijk! We wensen jullie allemaal, en vooral Carla, heel veel sterkte en kracht toe voor de aankomende tijd! We denken aan jullie!

Jac en Truus

Dany en Marijne

Gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke tijd.

wilma nienhuis

Gecondoleerd, en heel veel sterkte vanuit Curacao

Bert visser

Dag Carla en Bernard,
Ik wens jullie sterkte in deze periode. Denk aan jullie.

Bianca en Guus

Beste Carla en Bernard,
Wij wensen jullie alle sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Wij denken aan jullie.

Paul

Beste Bernard en Carla
Wat erg
Onzettend gecondoleerd, en veel sterkte gewenst

Jurjen

Jeetje...dat is schrikken... Heel veel sterkte
in deze periode..

Agaath de Jong

Lieve Bernard en Carla,
Heel veel sterkte en kracht de komende tijd!
Peter, Agaath & Kay.

Raf

Liek (roparunner)

Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Margreet

Wat verdrietig Carla en Bernard. Van harte gecondoleerd.
Dat de mooie herinneringen jou en jullie helpen de komende tijd. Sterkte, Niko en Margreet

Patrick

Gecondoleerd en sterkte.

Patrick

herman

Beste Carla en Bernard,

Wat een verschrikkelijk nieuws. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.

Eric

Beste Bernard en Carla, wat een triest bericht op een verkeerd moment. Heel veel sterkte in de komende tijd.

José

Heel veel sterkte gewenst.

Reggie Teerlink

gecondeleerd en heel veel sterkte.

Reggie

Jennie

Carla en Bernard,wat verschrikkelijk nieuws net nu jullie aan deze reis waren begonnen,Carla ik heb je vader leren kennen als een bijzondere humorvolle man, lief en nooit klagend , die met veel bewondering .genietend van de kleine dingen door het leven ging.
Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.

Marijke Schanzleh

Carla, wat afschuwelijk dat het overlijden van je vader gebeurt trwijl je hem niet meer bij leven gezien hebt. En wat een andere reis is dit!
Ik wens jou en jullie alle kracht die nodig is om verder te leven en wens je mooie herinneringen aan je vader toe. Hartelijke groet Marijke

Kristien

Gecondoleerd en veel sterkte.

Robert Bragonje

Gecondoleerd en sterkte.

Robert Bragonje

Marian Hopman

Jammer dat jullie het niet optijd hebben gehaald !
Gecondoleers en heel veel sterkte !!

Ruud

Peter en Ans Hooyman

Beste Carla & Bernard,
Wat een afschuwelijk bericht, gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon)vader en heel veel kracht en sterkte de komende dagen en in de toekomst.
Mogen de mooie herinneringen aan hem een bron van troost voor jullie zijn.

Marian van Til

hallo Carla en Bernard, gecondoleerd!!
Ik wens jullie een behouden thuiskomst en veel sterkte in de komende tijd. Hartelijke groeten, Marian