carlabernard.reismee.nl

Vietnam en Cambodja

Hallo allemaal,

De nieuwe reis komt langzaam in zicht. Terwijl de herfst Nederland steeds meer in zijn greep krijgt pakken we onze zomerspullen in om naar Vietnam en Cambodja te gaan. Op 9 november is het zover. We vliegen via Kuala Lumpur naar Hanoi. Via de bergstammen in het noorden en de Halong Bay in het oosten zakken we af naar het zuiden. Via Hue en Hoi An komen we uiteindelijk in Ho Chi Minh City ( zoals Saigon nu heet) uit. Daar stappen we op de boot om via de Mekong naar Phnom Phen in Cambodja te varen. Vandaar trekken we naar het noorden om in Angkor Wat het tempelcomplex te bezoeken. Vandaar vliegen we op 16 december weer naar huis.

Er zal niet overal internet zijn, maar we gaan toch proberen om het blog zo goed mogelijk bij te houden.

Veel lees- en kijkplezier

Reacties

Reacties

Bianca muys

Hoi Carla en Bernard!
Succes met de laatste voorbereidingen.
Ik kijk uit naar jullie reis verhalen.
Voor straks een hele goede reis gewenst.
Groeten Bianca

Bianca muys

Hallo Carla en Bernard!
Succes mer de laatste voorbereidingen.
Ik kijk uit naar jullie reis verhalen en natuurlijk
de mooie foto's.
Voor straks een hele goede reis gewenst.
Groeten Bianca Muys.

an van haren

Hoi Car en Bernhard,

Wat zal deze reis veel indruk maken, want daar ligt veel geschiedenis.

Wens jullie een goede reis en hele fijne vakantie en kom gezond weer terug.

Ben benieuwd naar de fotos en naar de verhalen.

Geniet ervan, groet An

Angela en Ronald

Beste Bernard en Carla, Mooi vooruitzicht zo'n reis!! Geniet er van! Wij gaan jullie volgen.

Gr. Angela en Ronald

Brigitte Heesbeen

Goede reis en geniet ervan!
Wij reizen uiteraard weer met jullie mee.....

Dikke kus, Brigitte

Jurjen vd Niet

tot de volgende verjaardag ! Dan zien we het fotoboek wel weer met de mooiste foto's. Ben benieuwd hoe de insecten smaken die ze als snacks aanbieden...

Marian Hopman

Wij wensen jullie weer een fantastisch avontuur toe !!
Goede reis en behouden thuiskomst !!

Thea

Het aftellen en de laatste voorbereidingen kunnen beginnen.Veel plezier en een mooie reis.De volgende keer mag ik ook mee.

Angeliek Derks

Dag Carla en Bernard,
Ik ga jullie vast een heel goede reis wensen, weer één van de vele mooie reizen die jullie jaarlijks maken. Dat doen jullie goed, je moet genieten van het leven en de dingen doen die je wilt doen. Voor mij is het een mooi doel Carla, ik zal zorgen dat ik weer volop in de lessen sta als jij in december weer komt sporten.
Veel plezier en geniet!

Groetjes,
Angeliek

Marian van Til

Hallo Carla en Bernard,
allereerst mijn dank Bernard dat je me deze link heb gestuurd. Hoewel ik je zal missen in onze overleggen, gun en wens ik je/jullie van harte een hele mooie reis, die nu ook nog kan volgen. Veel plezier en tot mails!
Hartelijke groeten, Marian

Judith

hoi hoi,

een hele fijne reis gewenst, ik ga jullie volgen

Petra Schans

Hai Carla en Bernard,
Heel erg bedankt dat je nog even de link hebt afgegeven bij De Studio! Ik wens jullie een hele mooie reis en kan nu alles mooi volgen.. Zal zwaaien als ik over jullie heen vlieg :-)
Have fun!
Petra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!