carlabernard.reismee.nl

Weekje Langkawi

Weekje Langkawi,

Na onze reis door Nieuw Zeeland hebben we een weekje rust genoten op Langkawi, een van de eilanden in het noorden van Maleisië. We hebben daar verbleven in een super de luxe resort aan het strand. Het weer werkte redelijk mee met het uitrusten. Het was constant 30° of meer. Af en toe viel er wel een tropische bui maar er was ook veel zon. Bij het zwembad was het prima toeven.

We hebben ook elke dag een uur doorgebracht in de sportzaal om hard te lopen en te fietsen.

Het resort lag net buiten Kuah bij een klein haventje. Om bij de haventje te komen moesten we eerst over een berg waar soms wat wilde apen zaten. Verder zaten er prachtige vogels. Bij de haventje hebben we in de lokale eettentjes ’s avonds wat gegeten. Het ontbijt gebruikten we steeds in het hotel.

Met deze week is er een eind gekomen aan de reis waar we zo lang naar hebben uitgekeken. Morgen vliegen we in de nacht van dinsdag op woensdag terug naar Schiphol waar we rond 6.30 uur aan zullen komen.

We willen alle lezers bedankten voor hun reacties en gaan nu werken aan het fotoboek en bedenken wat voor reis we volgend jaar gaan maken.

Voor degene die we niet voor die tijd meer zien, prettige feestdagen en alles wat wenselijk is voor 2011.

Agaath

Ik heb genoten van jullie reisverslagen. Een hele goede reis terug en ook voor jullie al vast alles wat wenselijk is in het nieuwe jaar!

Reggie

Ik heb met veel interesse jullie foto's en belevenissen gevolgd.
Schitterende vakantie!

Carin

Kleed jullie warm aan! Want het is hier héél erg koud! Zeker vergeleken met de 30 graden waar jullie straks vandaan komen. Geniet nog van de laatste dagen en goede reis terug!

Han

Slim bekeken om er een week relaxen achteraan te plakken na zo'n reis door Nieuw-Zeeland. Jullie hebben veel gezien en gedaan. Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's. Goede reis terug en sterkte met de kou! Het verschil wordt wel erg groot voor jullie.
Groetjes

Eric

Wat een prachtige vakantie hebben jullie er opzitten! Leuk dat anderen er zo van konden mee genieten. Jullie zullen terugkomen in een witte wereld zonder pinguins of apen!
Groeten, Eric.

kristel

Machtige reis!
Goede reis terug en tot gauw!!
groetsels van Kristel

Wies

Bedankt voor jullie prachtige verhalen en foto's..
Fijne feestdagen en tot volgend jaar.

Groet
Wies

Jac

Ik heb genoten van jullie mooie ervaringen via deze mooie site.
Nog steeds een beetje jaloers.
Goeie vlucht en alvast prettige feestdagen.

Groetjes Jac

Anny Do

Het was echt geweldig mooi om mee te mogen reizen en prachtige foto's om van te genieten. Een goede reis terug en welkom in koud nederland.
Tot gauw, groetjes Anny Do

Brigitte

Ik beken...ik ben jaloers, als ik dit zo zie.....
Wow........

Ik wens jullie een hele goede reis en wel thuis.
Trouwens, een prachtige, laatste, afsluitende foto!

Waarschijnlijk tot eerste kerstdag.
en ik kijk uit naar het fotoboek.

gr. Brigitte

an van haren

Beankt voor de mooie reisverslagen en de prachtige fotos. Zo kon ik toch een beetje met jullie meeeizen.

Wens jullie goede reis terug en welkom in het koude Nederland.

groet An

annie

Voor jullie helemaal geweldig geweest en wij konden 'n beetje mee genieten. Goede reis en welkom thuis. Groetjes annie

Marian Hopman

Een hele fijne reis terug ! Hele fijne feestdagen en bedankt voor jullie mooie foto's en verhalen !!