carlabernard.reismee.nl

De heenreis,de kop is er af.

Donderdag, 11 november 2010/ vrijdag 12 november 2010

We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk is dan de dag dan toch aangebroken waarop de reis naar de andere kant van de wereld gaat beginnen.

Na een probleemloze treinreis kwamen we precies om 09.00 uur op Schiphol aan. Omdat we al via internet hadden ingechecked hoefden we alleen de koffers af te geven. Bij de balie van Malaysian Airlines hebben we de voucher opgehaald voor het daghotel dat we morgen op de luchthaven van Kuala Lumpur hebben.

We vetrokken met een kleine vertraging omdat de security erg langzaam werkte maar dat maakten we onderweg ruimschoots weer goed. We hadden namelijk een behoorlijke staartwind waardoor we lekker opschoten. De verzorging aan boord was weer prima verzorgd zoals je van Aziatische maatschappijen kunt verwachten.

Het werd voor ons wel een korte dag omdat we naar een gebied vlogen waar het al eerder donker werd. Zo ging voor ons gevoel om 15.00 uur de zon al onder en werd het donker. Hierdoor konden we al wel wat uurtjes slaap pakken.

Om 6.30 uur landden we op KLIA, de luchthaven van Kuala Lumpur. Onze koffers zijn al doorgelabeld naar Auckland. Daar hadden we dus geen omkijken naar. We gingen door de douane en konden binnendoor naar ons daghotel. Dat was maar goed ook want het regende pijpenstelen. De temperatuur was met 25 ° wel lekker.

De dagkamer zag er keurig uit. Na een lekkere douche gaan we een paar uur slapen voordat we de stad gaan bezoeken.

Wilma Nienhuis

Lekker genieten nu,net als ik aan de andere kant van de wereld. Groeten vanuit een zonnig Curacao

buurman

He Carla en Bernard, lekker genieten hoor. Voor jullie troost, hier is het nog slechter weer, haha. (stormachtig) Geniet ook van de lekkere sateh. selamat makan

gr mhaj

Klaas

Hallo Carla en Bernard

Mooi dat de eerste etappe goed is verlopen. Op naar de 2e etappe!
Nog een laatste dienstmededeling voor Bernard.
Start AVR is op 01-12, dus je bent net op tijd weg, haha.

Marcel Lieskamp

Hi Carla en Bernard,

Jullie reis is begonnen, mooi. Ik ga het allemaal volgen. Hopelijk hebben jullie in Nieuw Zeeland goed weer. Het is daar lente; dat scheelt. Let eens op de zon, die draait daar tegen de keer in.

Have fun

Marcel

Marian Hopman

Hardstikke fijn dat alles zo soepel verliep !
Hier regende en stormde het ook maar met 4 graden , dat is wel effe een verschil !
Geniet maar lekker van het volgende traject !
Groetjes,
Marian.

trees ritzer

ik ben vandaag bij Ingrid en Luc en die hebben mij jullie verhaal laten lezen op de computer.Wat fijn dat jullie zo'n fijne reis gehad hebben.bij ons is alles goed en maak er maar een leuke vakantie van.
GROETJES: PAPA EN MAMA

Lidia

Hallo Carla en Bennard,
Het “klinkt”goed !
ik wens jullie heel leuke vakantie,
we, van deze kant zullen van jullie mooie verhalen en foto`s ook genieten !
Groeten Lidia

Lies Cloosterman

hallo, we hebben jullie smsje ontvangen en nu het ook het eerste verslag of hoofdstuk gelezen.we wachten vol spanning op vervolg. groeten en liefs vader en moeder

an van haren

Hoi vakantiegangers,

Fijn dat de reis goed is verlopen. Nou wees maar blij dat jullie niet in Nederland zijn want het weer is knudde.

Wens jullie een hele fijne vakantie en geniet ervan.

Groet An

Henk en Dia

Hoi Carla en Bernard!! Wat super dat jullie weer aan z'n schitterende reis ? zijn begonnen!! We zijn nu al benieuwd hoe het nieuwe fotoboek met verhalen eruit zal zien!! ?Geniet ervan en maak er weer wat moois van!! Geniet van het weer daar hier is het regen/wind en in afwachting of Sinterklaas wel zal komen met dit weer ?!! O ja, wij zijn net weer opa en oma geworden van een kleindochter: Mare .. SUPER TROTS zijn we dus!! Een super vakantie en een goede reis toegewenst, we gaan jullie volgen!! Veel liefs Henk en Dia!!

ropa roland

Hey Bernard en Carla natuurlijk ook.

Geniet van jullie vakantie en van elkaar. Probeer een paar kilometertjes te trainen. Kan nooit kwaad.

groetsels

Roland

miranda.veldkamp@gmail.com

Hallo Bernard en Carla,

Ik ging er van uit dat we elkaar nog zagen, maar door de werkzaamheden van die dag is dit niet gelukt. Ik wul jullie toch nog een bijzondere en prettige reis toe wensen. Gezien het reisdoel, de eerste indrukken en het weer zal dit wel lukken. Geniet ervan. Gr Miranda