carlabernard.reismee.nl

Via Abu Dhabi weer naar huis

Maandag, 10 september en dinsdag 11 september

We werden om 1600 uur weer met de boot opgehaald nadat we nog een heerlijke dag op ons eilandje hadden doorgebracht. We scheerden met een noodgang over het water en waren in een klein kwartier weer in de haven bij de luchthaven. We hadden een snelle check in waarbij de stoelen voor de tweede vlucht van Abu Dhabi naar Dusseldorf nog even werden aangepast. In de originele boeking zaten we alle twee op rij 21 maar dan wel ieder aan een raam met daar tussen 10 stoelen tussen. Dat kon gelukkig worden aangepast.
De vlucht van Malé naar Abu Dhabi zat helemaal vol. In een kleine 4 uur werden de ruim 3000 km afgelegd. In Abu Dhabi moesten we weer eerst met de bus naar de terminal. Daar was een ultramoderne terminal die van alle gemakken was voorzien. Er waren heerlijke luie stoelen die de wachttijd wat verzachtte. Het duurde namelijk 4 uur voordat we weer verder konden vliegen. De laatste etappe was ruim 5000 km en die werd binnen de 7 uur afgelegd. De koffers kwamen dit keer gelukkig wel mee. Met de trein zijn we daarna weer naar huis gegaan.

Daarmee kwam een eind aan een mooi avontuur. Sri Lanka heeft ons echt verrast. Het is een aanrader.
Iedereen bedankt voor de reacties op de blog en wie weet tot de volgende reis.

Charles en Yvonne

Jammer dat jullie weer thuis zijn. We zullen de verhalen missen. Tot de volgende reis!

Herman

Leuke trip weer. Dank voor de foto's en verslagen. En gelukkig zijn jullie niet 'naar de haaien' gegaan...

Joke

Carla en Ber, heb genoten van jullie verhalen en prachtige foto's!!

annelies hilgers

bedankt en welkom thuis !!!

Ericpoll

Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt. Top